Hjem > Mat > Wraps

Wraps

I dag har jeg hatt en daff «dagen derpå»-dag på sofaen, med unntak av et lite pinschertreff i to tiden. Og da måtte vi unne oss en god middag. Det ble da wraps til middag 😀 Det er virkelig å anbefale, så hvis noen er interessert i å prøve den så har jeg skrevet oppskriften under.

Ingredienser: Kjøttdeig, tortilla, løk, salsa, grovhakkete tomater i boks, 2ts tomatpure, en liten sprut ketchup, oregano, basilikum, salt, pepper, 1 ss sukker og ost.

Brun kjøttdeigen på stekepannen. Hell oppi opphakket løk. Tilsett salsa, grovhakkete tomater, tomatpure og ketchup. Deretter skal krydderet oppi.  La det surre i ca 10 min. Fordel fyllet på 4-6 tortilla, rull dem sammen og strø revet ost oppå. Sett dem midt i ovnen på 175 grader i noen minutter til osten er smeltet.

Deretter er det bare å lene seg tilbake i stolen og nyte maten.  

Kategorier:Mat
  1. juli 5, 2009, kl. 9:02 pm

    NAM!! Noen som vet å kose seg! 😉 Angrer nesten litt på at jeg ikke snek meg opp bakkene på besøk i dag… 😛

  2. juli 8, 2009, kl. 10:35 am

    Det så godt ut, sitter på jobb og er skrubbsulten:-)

  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar